להצטרפות 0018

הגדרת נתבים

הגדרת נתב D-Link 225
הגדרת נתב D-Link 245GR
הגדרת נתב D-Link G2452GR​
הגדרת נתב D-Link G256DG
הגדרת נתב TP-Link VR400

שאלות נפוצות

התחילו בחיבור הנתב למכשיר המודם (ON T) דרך כבל Ethernet בפורט WAN. חברו את הנתב למקור חשמל והפעילו אותו. היכנסו לממשק הנתב דרך הדפדפן בכתובת 192.168.1.1 (או 192.168.0.1), הזינו את שם המשתמש והסיסמה ברירת מחדל (לרוב "admin" לשניהם), ועקבו אחרי קוסטום ההגדרה הראשוני. אם הנתב של XPhone, השתמשו באפליקציה המיועדת להגדרה אוטומטית.

תצטרכו כבל Ethernet (CAT5e או גבוה יותר), מחשב או סמארטפון מחובר, דפדפן אינטרנט (כמו Chrome), ומדריך ההתקנה של הנתב. אם מדובר בהתקנה ראשונית של XPhone, הטכנאי יספק את הכבלים וההנחיות. מומלץ גם אפליקציית WiFi Analyzer לבדיקת ערוצים פנויים.

היכנסו לממשק הנתב (דרך 192.168.1.1), עבורו לסעיף "Wireless" או "WiFi Settings". שנו את שם הרשת בשדה SSID, בחרו סיסמה חזקה (לפחות 12 תווים, כולל מספרים ואותיות), ושמרו שינויים. הפעילו WPA3 לאבטחה מיטבית. בנתבי XPhone, ניתן לעשות זאת גם דרך אפליקציית השליטה.

בדקו חיבורים פיזיים (כבלים תקינים, נוריות מוארות), הפעילו מחדש את הנתב והמודם (המתינו 30 שניות בין הפעלות). ודאו שהגדרות ה-DHCP מופעלות בממשק הנתב. אם הבעיה נמשכת, פנו לשירות הלקוחות של XPhone בטלפון 3018* לבדיקה מרחוק.

חברו את מגדיל הטווח לנתב הראשי דרך כבל Ethernet או WiFi, היכנסו לאפליקציית הנתב, ובחרו באופציית "Add Mesh Node". עקבו אחרי ההנחיות על המסך להסנכרון (לרוב כפתור WPS). XPhone מציעה MESH חינם לחודשיים ראשונים – ודאו שהוא תואם לתשתית הסיבים שלכם.

כן, בהחלט. שנו את סיסמת ברירת המחדל מיד, הפעילו חומת אש (Firewall) בממשק הנתב, ועדכנו קושחה (Firmware) באופן קבוע. השתמשו בסינון MAC Address למכשירים מורשים. XPhone מספקת סינון תכנים חינם – הפעילו אותו דרך הגדרות האבטחה.

נתב WiFi 6 (802.11ax) תומך במהירויות גבוהות יותר (עד 1000 מגה), יותר מכשירים מחוברים ללא האטה, ויעילות אנרגטית טובה יותר – אידיאלי לחבילות אינטרנט מהירות של XPhone. נתב סטנדרטי (WiFi 5) מספיק לשימוש בסיסי, אבל WiFi 6 מומלץ לבתים עם סטרימינג או עבודה מרחוק.

בדקו עומס על הרשת (פחות מדי ערוצים פנויים – שנו ערוץ ב"Wireless Settings"). הרחיקו מכשירות מפריעים כמו מיקרוגל, והשתמשו במגדיל טווח אם הבית גדול. בצעו בדיקת מהירות דרך אפליקציית XPhone. אם הבעיה קשורה לתשתית, צרו קשר עם תמיכה טכנית 24/7.

לידיעתך, באתר זה נעשה שימוש בקבצי Cookies. המשך גלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה, למידע נוסף ניתן לעיין במדיניות הפרטיות